مدیرعامل رجا بعد از ۵ سال تغییر کرد و بختیاری جایگزین محمد رجبی در شرکت حمل و نقل ریلی رجا شد.

ناصر بختیاری جایگزین محمد رجبی به عنوان مدیرعامل رجا منصوب شد. ناصر بختیاری در سال‌های ۸۸ تا ۹۲ به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا مشغول به کار بود و بعد از آن نیز به عنوان مدیرعامل  یکی از شرکت توسعه حمل و نقل ریلی مشغول فعالیت بود.

محمد رجبی از سال ۹۵ به عنوان مدیرعامل این شرکت حمل و نقلی منصوب شده بود و او هم اکنون به عنوان  نایب رئیس هیئت مدیره رجا منصوب شده است.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا یکی از شرکت های حمل و نقلی در بخش مسافری بوده و جا به جایی بخش عمده‌ای از مسافران حوزه حمل و نقل ریلی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
با سلام وعرض تبریک به جناب آقای بختیاری خواهشی که ما مهمانداران از جناب آقای بختیاری داریم اینه که شرکت رجا نیروهایش را همه یک جا به استخدام خود در آورد وشرکتها را کنار بگذارد وامنیت شغلی را به سازمان برگرداند وحقوقها را سروسامان دهدبا تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
امیدوارم اون مدیرقبلی جیبش را پر کرده باشه و این مدیرجدید هم بعد از این که جاگیر شد شروع کنه!!
Iran (Islamic Republic of)
مسافر
۲۱:۳۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
به آقای بختیاری تبریک میگوییم ،تقاضاداریم پیش فروش بلیط رامتوقف نمایند.چون باعث نگرانی واسترس اکثرخریداران شده است لطف کنند،هرکس هرزمان نیازداردحضوری یاانترنتی خریداری کند،لطفا بانی خیرباشید،میتوانید نظر سنجی نمایید.
آخرین اخبار