معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با تکمیل امکانات و تجهیزات لازم و با پیگیری راه آهن، فعالیت گمرک در مرکز لجستیک آپرین آغاز به کار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - میعاد صالحی گفت: بندر خشک آپرین پس از استقرار گمرک عملیاتی و افتتاح  شد که به زودی به هاب ریلی مرکز کشور تبدیل شده و تحولی اساسی در واردات و صادرات ریلی کشور ایجاد خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند راه‌اندازی و آغاز به کار راهبردی‌ترین بندر خشک، شاهراه شریانی و هاب بار ریلی کشور، از مرکز لجستیک ریلی آپرین اقدامات لازم انجام می‌شود.

مرکز لجستیک راه آهن آپرین مساحتی حدود هزار هکتار دارد و مطابق سند آمایش لجستیک کشور و توافقات انجام گرفته مقرر شده بود تا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نسبت به اختصاص زمین و ساخت ابنیه جهت استقرار گمرک اقدام کند و متعاقبا گمرک نیز با حضور و استقرار در این محل، فعالیت خود را آغاز نماید که در این راستا شرکت راه‌آهن، زمینی محصور به مساحت ۶۰ هکتار را به گمرک اختصاص داده است و هم‌اکنون این محل با انبار‌های مسقف جهت انبار کالا، دوربین‌های نظارتی، ساختمان مدیریت و کارکنان و دیگر لوازم مورد نیاز، آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: گمرک ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار