رئیس مرکز درمانی بیماری‌های خاص شهربابک گفت: برای راه اندازی قسمت‌هایی از این مرکز نیازمند یاری مسئولان استان و خیران هستیم.

مجید ملایی رئیس مرکز درمانی بیماری‌های خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی شهربابک گفت: ساخت این مرکز از سال ۹۴ شروع شد و ایام الله دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه مرکز درمانی بیماری‌های خاص با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شد، می‌گوید: این مرکز دارای بخش‌های فیزیوتراپی، تالاسمی، هموفیلی، شیمی درمانی، دیالیز، داروخانه آزمایشگاه و کلینیک‌های تخصصی و عمومی است، اما به دلیل نبود پزشک برخی از بخش‌های آن فعال نیست.

ملایی گفت: طی یک سال گذشته در مرکز درمانی بیماری‌های خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی شهربابک برای بیش از هزار و ۴۰۰ بیمار دیالیز انجام شده است.

او با بیان اینکه قبل از احداث این مرکز بیماران خاص برای انجام دیالیز مجبور به مراجعه به مراکز درمانی شهرستان‌های اطراف بودند که برای این امر ناچار به پرداخت هزینه رفت و آمد می‌شدند گفت: با راه اندازی مرکز درمانی بیماری‌های خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی، در این مرکز طی دو شیفت کاری و هر نوبت ۵ نفر به طور رایگان دیالیز می‌شوند.

ملایی با اشاره به نبود مسئول فنی آزمایشگاه و مسئول فنی شیمی درمانی در این مرکز، می‌گوید: مسئولان شهرستان همه تلاش خود را برای رفع مشکلات این مرکز داشته اند، اما از مسئولان استان نیز تقاضای یاری داریم تا با استخدام مسئول فنی بتوانیم بخش شیمی درمانی و آزمایشگاه مرکز را راه اندازی کنیم تا مشکلات بیمارانی از شهرستان که نیازمند شیمی درمانی هستند مرتفع شود.

رئیس مرکز درمانی بیماری‌های خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی شهربابک با اشاره به اینکه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ بیماران در این مرکز پذیرش می‌شوند، گفت: فعلا تمام ویزیت‌های این مرکز رایگان انجام می‌شود، اما از عموم مردم به ویژه خیران خواستار این هستیم که کمک‌های مالی خود را از این مرکز درمانی دریغ نکنند.

او می گوید: از پرستارانی که متقاضی فعالیت افتخاری هستند برای همکاری در این مرکز دعوت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار