تکمیل و بهره برداری از پروژه تونل دشتک به فارسان نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای ربیعی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برآورد هزینه اتمام پروژه تونل دشتک به فارسان ۳۰۰ میلیارد تومان است، گفت: اگر تخصیص اعتبارات به شکل کنونی ادامه پیدا کند، اتمام پروژه زمان‌بر خواهد بود.

امسال حدود ۴۱ میلیارد تومان اعتبار در قانون بودجه برای این پروژه پیش‌بینی شد که تاکنون ۲۹ میلیارد تومان به شکل اوراق سه ساله (همانند سایر پروژه‌ها) تخصیص پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


پروژه دشتک به فارسان به طول ۲۵ کیلومتر از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی بیش از ۸۰ درصد عملیات خاکبرداری ۱۲ کیلومتر مسیر ابتدایی و حفاری تونل به طول یک هزار و ۵۵۰ متر انجام شده است.

امسال برای لاینینگ تونل و خاکبرداری مسیر پیمانکار جدید انتخاب شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
چشم منسوبین برای تونل دشتک به فارسان بسته است
Iran (Islamic Republic of)
حاجتی
۰۷:۵۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
تا حالا 16سال طول کشیده 50سال دیگه هم طول می کشد درآن زمان هم اگر کسی زنده باشد استفاده می کنند خدا کریم چ عجله ای دارید بالاخره یک عده باید نان بخورند مشکلی نیست
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۹:۳۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
تونل محور اندیکا به بازفت و تونل و جاده بسیار زیبا و میانبر محور بازفت به چلگرد میتواند برای چندین استان زیبا و عزیز و کشور عزیزمان ایران تأثیر زیادی داشته باشد .
کوتاه شدن این محور میتواند به کوتاه شدن ارتباط بنادر به مرکز و پایتخت و شهرهای شمالی هم تاثیر بگذارد و تجارت و ترانزیت روان تر و نزدیکترین را برای همه و شهرهای بالا فراهم کند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۹:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
ارتباط شرق و غرب استان باید بسیار بهتر از وضع فعلی شود و بهبود و رشد یابد.
و ارتباط بین خوزستان و چهارمحال و بختیاری با احداث تونل و پل های زیبا و بلند،کوتاه و کوتاهتر شود و همچنین استان از بن بست ریلی هم خارج شود .
آخرین اخبار