باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- چندی پیش یکی از شهروندان کرمانشاه به علت سرقت کابل تلفن در منطقه شهرک امام خمینی خیابان بیستون گلایه ای از اداره مخابرات داشت که بعد از گذشت سه ماه و مراجعه های مکرر به مخابرات پیگیری برای وصل تلفن منطقه انجام نشده است .
خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان طی تماسی با مسئول روابط عمومی اداره مخابرات خواستار جوابیه برای این شهروند شد .
حسین آتشکار گفت : موضوع با مدیر مربوطه مطرح شده و اعلام کردند سامانه ثبت خرابی تلفن در سراسر استان شماره ۲۰۱۱۷ تلفن گویا است شهروندان به هر دلیلی غیر از بدهی تلفنشان قطع باشد با این شماره تماس گرفته خرابی تلفن را ثبت می کنند و همکاران طبق مسیربندی برای رفع مشکل مراجعه می کنند .
دوم اسفند ماه امسال امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه در جلسه ای با خبرنگاران گفت: هشت تا ۹ میلیارد تومان سرقت کابلهای تلفن در استان خسارت داشته با وجود اینکه تعداد تیمها چند برابر شده، اما حجم سرقتها و تکرار آنها افزایش یافته است.
سرقتها در برخی مناطق در طول یک شبانهروز تکراری هستند مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی بر اتصال سریعتر خطوط به شبکه بعد از سرقتها تأکید دارد و دلیلی برای تأخیر آن وجود ندارد.
تیمهای تعمیراتی متعلق به شرکتهای پیمانکاری هستند چنانچه مشترکان بعد از قطعی تلفن با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند این تیمها اگر در مسیر باشند در کمترین زمان ممکن به محل اعزام میشوند مگر اینکه مورد ویژهتری وجود داشته باشد و در مجموع در نهایت یک روز طول میکشد .
انتهای پیام/د
من چند ماهه کابل تلفن به سرقت رفته واطلاع دادم وبدهی را پرداخت کردم وهیچ اقدامی نشده ،فقط بده کاری برام میاد درصورتی که اصلا استفاده نکردم