مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۱۴ درصد از جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -مجید الهی راد گفت:از ابتدای سال تاکنون ۲۷۶ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان پرداخت شده است.

الهی راد گفت: میزان مستمری با توجه به هدفمندی یارانه‌ها برای خانوار‌های یک نفره ماهانه ۳۵۰ هزار تومان، برای خانوار‌های ۲ نفره ۴۶۰ هزار تومان، سه نفره ۸۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفر به بالا هم یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.


بیشتر بخوانید


او گفت:  ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۵۹ درصد این افراد روستایی، ۴۰ درصد شهری و یک درصد افراد زیر پوشش جزو عشایر هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۶۲ درصد این افراد را  زنان و ۳۸ درصد آن را مردان تشکیل داده است همچنین  ۱۱ هزار و ۱۰۶ خانوار به علت از کارافتادگی، ۸۷۵ خانوار به علت نداشتن سرپرست، ۴۸۴ خانواده زندانی و تعداد چهار و هزار و ۴۵۵ خانوار نیز خانواده‌هایی هستند که به علت طلاق تحت پوشش این نهاد قرار گرفته اند.

 ۱۴درصد جمیعت تحت حمایت کمیته امداد استان ساکن در شهرستان اسفراین، ۲۷ درصد در بجنورد، ۶ درصد جاجرم، ۲۰ درصد شیروان، ۱۱ درصد مانه و سملقان، ۹ درصد فاروج، دو درصد در گرمه و ۱۱ درصد نیز در راز و جرگلان هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.