رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت : مسیر بیمارستان زهرا مردانی‌آذر یک مشکل اساسی دارد که ما باید سریعا در راستای رفع این مهم اقداماتی اتخاذ کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - آقای رسول برگی   گفت : اخیرا در فضای مجازی موضوعی مبنی بر اینکه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند مامور به خدمت در سایر نهاد‌ها فعالیت کنند، مطرح شده، این موضوع را به مشاور حقوقی شورا محول می‌کنیم تا فردا نتیجه‌ای در این خصوص به ما ارائه دهند که بدانیم اگر چنین موضوعی هست بتوانیم از حضور این عزیزان استفاده کنیم در غیر این‌صورت هم در خصوص پایان ماموریت‌شان تصمیماتی اتخاذ کنیم.

روز پنجشنبه به دیدار خیر نیک‌اندیش جناب آقای مردانی‌آذر رفته بودیم و از بیمارستان آن‌ها بازدیدی کردیم.

حاج آقای مردانی‌آذر و خانواده ایشان شخصیتی هستند که همگان می‌شناسند، این خانواده جزو خیران نیک‌اندیشی بوده که در حوزه آموزشی و فرهنگی نقش بسزایی در جامعه ایفا کرده‌اند.

 برادران مردانی‌آذر بالای ۳۵ مرکز آموزشی، فرهنگی و... در تبریز احداث کرده‌اند.

بهتر است در راستای مشکل این بیمارستان اقداماتی اتخاذ کنیم، راه این بیمارستان مشکل دارد که ما باید ان را سریعا رفع کنیم تا عموم شهروندان بتوانند به راحتی از این محل استفاده کنند.

 این بیمارستان خیرساز بوده و بعد از اتمام به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود، بهتر است برای راه آن چاره‌اندیشی کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.