با مشارکت شهرداری مشهد، جشنواره استعدادیابی نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار با بهترین مربیان روز فوتبال برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - در جشنواره فوتبال "ستاره‌ها" چند تیم از مناطق کم‌برخوردار مشهد که توسط باشگاه مقاومت سپاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی تشکیل شده است در کنار سه تیم آکادمی آندرانیک تیموریان، خداداد عزیزی و حسین بادامکی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این جشنواره ۱۳۰ بازیکن نوجوان که بیش از ۷۰ درصد آنان از میان نوجوانان محلات کم‌برخوردار انتخاب شده‌اند، برای شناسایی استعداد‌های فوتبالی این محلات، در چهارچوب چند تیم با هم مسابقه دادند و "سید مهدی رحمتی" نیز به عنوان سرمربی نمادین در این جشنواره به ایفای نقش پرداخت.

این رقابت‌ها تا هشتم اسفندماه در زمین چمن مصنوعی بوستان ملت مشهد ادامه دارد، در حال حاضر تیم "آندرانیک تیموریان" در صدر جدول این دوره از مسابقات قرار دارد.

شهردار مشهد در مراسم اختتامیه جشنواره فوتبال ستاره‌ها که با هدف شناسایی مستعدین نونهال در مناطق کم برخوردار مشهد برگزار شد گفت: برخی از افراد شرکت کننده در این دوره، مهمان ما هستند که از شهرهای دیگر توفیق زیارت امام رضا (ع) را پیدا کرده‌اند.

به گفته او استعدادیابی باعث پهن شدن بستری برای کمک به تیم‌های باشگاهی و ملی است که از کمک به ورزش محلات آغاز می‌شود.

شهردار مشهد گفت: استعدادیابی و توجه به ورزش را باعث رونق گرفتن اقتصاد ورزش است و با رونق ورزش، نیاز به داور، زمین، البسه و لوازم ورزشی داریم که می‌تواند به اقتصاد ورزش کمک کند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
میشه بیام تست بدم باید کجا بیام