در بازه زمانی ۱۱ ماهه امسال، تولید انرژی الکتریکی خالص در نیروگاه شهید رجایی، حدود دو ونیم درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی استان قزوین گفت: نزدیک به ۱۱ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ از سوی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، تولید شد.

از ابتدای امسال تا پایان بهمن سال جاری، ۱۰ میلیارد و ۹۳۶ میلیون و ۶۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

از این میزان انرژی، ۵ میلیارد و ۶۴ میلیون و ۸۲۵ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی و ۵ میلیارد و ۸۷۱ میلیون و ۸۵۳ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های نیروگاه بخار تولید شده است.

در یازدهمین ماه سال جاری هم، ۹۶۱ میلیون و ۹۸۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

از این میزان تولید، ۳۳۷ میلیون و ۳۵۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی و ۶۲۴ میلیون و ۶۳۰ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه تولید شده است که با این میزان تولید انرژی خالص در بهمن، این نیروگاه شاهد رشد بیش از ۸ درصدی تولید نسبت به بهمن سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.