شهردار شهرکرد گفت: افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان موجب بهبود وضعیت ساخت و ساز‌ها در سطح شهر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای جاپلقی در دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: همواره یک ارتباط بین نظام مهندسی و شهرداری وجود دارد چرا که اهداف و وظایف مشخص و مشترکی در عرصه مدیریت شهری با نظام مهندسی داریم.

این وظیفه بر دوش همه مهندسین است که با آشنایی کامل از قوانین و مقررات و علم به رشته خود، برای پیشبرد اهداف سازمان برای یک جامعه هدف مشخص بهره ببریم.


بیشتر بخوانید


تعامل و همکاری دوطرفه میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی به دلیل جایگاه و نقش هر دو ارگان در ساخت و ساز و نوع ارتباط با شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در صورت برقراری ارتباط و تعامل بیشتر بین دو دستگاه شهرداری و نظام مهندسی، شاهد بهبود وضعیت ساخت و ساز‌ها در سطح شهر از نظر سیما و منظر شهری و رعایت مقررات ملی ساختمان و مهم‌تر از همه، تکریم ارباب رجوع خواهیم بود.

ساخت و ساز باید از سوی متخصصان صورت بگیرد

آقای کوهی‌کمالی رئیس سازمان نظام مهندسی استان در ادامه با بیان اینکه ساخت و ساز حتما باید از سوی متخصصان و افراد دارای صلاحیت حرفه‌ای صورت بگیرد، گفت: باید در این زمینه فرایند‌ها تعریف و نظارت و کنترل‌های خاص انجام پذیرد تا اطمینان پیدا کنیم این متخصصان کار‌های خود را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار