۱۲۳ میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای جیلان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲۳ میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای طرح‌های این اداره‌کل اختصاص پیدا کرده است.

تسهیلات تبصره ۱۸ با نرخ ۱۰ درصد و بازپرداخت سه تا پنج ساله به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

فعالان طرح‌های خُرد و کوچک زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری شامل هنرمندان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی و شاغلان بخش گردشگری استان برای تسهیلات درخواست‌ داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


مجموع درخواست متقاضیان این حوزه برای بهره‌مندی از تسیهلات تبصره ۱۸ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۳۵ میلیارد ریال تایید و برای پرداخت به صندوق کارآفرینی امید استان معرفی شده است.

ایجاد زنجیره کامل از تامین مواد اولیه تا تولید و فروش در حوزه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اهداف پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به متقاضاین واجد شرایط است.

آقای بیرانوند مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: برای حمایت از فروش محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان تسهیلات مورد نیاز به فروشگاه‌های معتبر پرداخت می‌شود.

صندوق قرض‌الحسنه کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری برای برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی این استان در نقاط مختلف کشور و استان آمادگی دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار