استاندار خراسان رضوی برای گشایش ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران درکشور تاجیکستان حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یعقوبعلی نظری به منظور افتتاح ششمین نمایشگاه برای شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در دوشنبه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، وارد دوشنبه پایتخت این کشور شد و در بدو ورود مورد استقبال وزیر صمت تاجیکستان قرار گرفت.

مذاکرات با وزیر صنعت، وزیر توسعه، اقتصاد و تجارت، استاندار ختلان بخشی از برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی خواهد بود.

در این مذاکرات ضمن اشاره به ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی خراسان رضوی بر توسعه مراودات اقتصادی و فرهنگی، همکاری‌های مشترک، آمادگی برای احداث پارک علم و فناوری، توسعه مناطق آزاد و زیارت تاکید خواهد شد.

ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان «شهر دوشنبه» با رویکرد حمایت و پشتیبانی و حذف موانع صادرات از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ اسفند ماه سال جاری با حضور شرکت‌های فعال تولیدی، صنعتی، خدماتی در زمینه‌های مختلف و با حضور مقامات رسمی دو کشور افتتاح خواهد شد.

برگزاری این نمایشگاه نقطه مثبتی در حمایت از تولیدات ملی کشورمان و اتصال به شبکه صادرات به کشور‌های آسیای میانه محسوب می‌شود.

این نمایشگاه در محل کارخ باربد واقع در شهر دوشنبه به مدت ۴ روز با مشارکت حدود ۵۵ شرکت در زمینه فعالیت فولاد، سیم و کابل مخابراتی، لوازم خانگی مصالح ساختمانی، فنی مهندسی، صنایع روشنایی، صنایع غذایی، پتروشیمی، خودرو، حمل و نقل بین المللی، کشاورزی، شوینده‌ها و ماشین آلات و ابزار برگزار خواهد شد.

خراسان رضوی، تهران، سمنان، اصفهان، مرکزی، قم، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویر احمد و البرز به همراه یک شرکت از تاجیکستان از جمله استان‌های مشارکت کننده در این نمایشگاه هستند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.