استاندار خراسان رضوی روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان گناباد با حضور در مرقد علامه بهلول گنابادی و قرائت فاتحه بر مزار آن مرحوم با آرمان‌های شهدای گمنام نیز تجدید بیعت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یعقوبعلی نظری در راس هیئتی متشکل از برخی مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی به منظور سفر شهرستانی خود وارد گناباد شد و مورد استقبال مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی قرار گرفت.

فرماندار گناباد گفت: همزمان با سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان ۶ طرح جهاد کشاورزی با هزینه ۱۳۹ میلیارد ریال و گازرسانی به ۱۰ روستا در بخش‌های کاخک و مرکزی این شهرستان و همچنین گازرسانی به صنایع در مجموع با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رضا نصیری گفت: همچنین در سفر استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولتی برق گناباد با سرمایه گذاری هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و توانیر و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آغاز می‌شود که با احداث آن ظرفیت شبکه برق این شهرستان به ۲ برابر میزان فعلی افزایش می‌یابد و بخش عمده‌ای از مشکلات صنایع و مردم در زمینه تامین برق و انرژی برطرف می‌شود.

او گفت: طرح‌های بخش کشاورزی این شهرستان شامل ۲ طرح لایروبی و مرمت قنوات روستا‌های دیسفان و استاد، انتقال آب، گلخانه سه هزار مترمربعی، واحد تولیدی خوراک دام و طرح آبیاری تحت فشار در بخش کاخک است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.