رئیس سازمان زندان‌ها جهت بازدید و سرکشی از زندان‌های خراسان رضوی به مشهد آمده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - غلامعلی محمدی جهت سرکشی و بازدید از زندان‌های خراسان رضوی صبح امروز، وارد این استان شد.

رئیس سازمان زندان‌ها در این سفر دو روزه که همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به خراسان رضوی انجام می‌گیرد، ضمن بازدید از زندان سبزوار، از پروژه دردست ساخت زندان جدید این شهر نیز بازدید خواهد کرد.

همچنین محمدی علاوه بر سرکشی از زندان‌های نیشابور و مشهد، در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان حضور خواهد یافت.

شرکت در جلسه شورای اداری خراسان رضوی و نیز شورای قضایی از دیگر برنامه‌های محمدی در سفر به خراسان رضوی اعلام شده است.

رئیس سازمان زندان‌ها از زندان سبزوار بازدید کرد

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: برای توسعه اشتغال در زندان‌ها به عنوان محور برنامه‌های اصلاحی و تربیتی نیازمند تامین زیرساخت‌های مناسب از جمله فضای فیزیکی و تجهیزات اشتغال هستیم.

او با اشاره به اینکه زندان فعلی سبزوار به علت قدیمی بودن ظرفیت لازم را برای توسعه اشتغال زندانیان ندارد از مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی خواست تا همزمان با تلاش برای کاهش جمعیت کیفری، پروژه زندان جدید سبزوار را سریعاً به مرحله بهره برداری برساند تا زندانیان به آنجا منتقل شوند؛ همچنین در بازدید از کارگاه اشتغال این مرکز نیز ضمن افتتاح بخش تازه تاسیس اشتغال یا مددجویان نیز گفتگو و در خصوص نحوه فعالیت آن ها، ایمنی کارگاه‌ها و میزان دستمزد آنان پرسش‌هایی را مطرح کرد؛ در ادامه کارگاه ها، اندرزگاه نسوان، کتابخانه، سالن ملاقات، قرنطینه و اتاق بهداشت و درمان، فروشگاه زندان مورد بازدید رئیس سازمان زندان‌ها قرار گرفت.

برنامه‌های رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به خراسان رضوی

او گفت: در تامین کتاب‌ها باید علایق و سلیقه مطالعاتی مددجویان در نظر گرفته شود و در این زمینه نیازمند بررسی دقیق هستیم تا کتاب‌ها متناسب با فلسفه تربیتی و نگاه دینی و متناسب ذائقه مطالعاتی مددجویان باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها در بدو ورود به سبزوار با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.


انتهای پیام//ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.