رئیس سازمان خصوصی سازی خواستار ورود دستگاه قضا به موضوع آپارتمان مفقود و ابهامات مالی باشگاه فوتبال پرسپولیس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: در بخش ابهامات مالی باشگاه پرسپولیس، مبلغ ۷۳۰۰۰ دلار و یک آپارتمان وجود دارد. یک آپارتمان به اسم پرسپولیس بوده که اکنون خبری از آن نیست و از دستگاه قضا تقاضای پیگیری و رسیدگی به این موضوع را داریم.

طلسم خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بعد از ۲۴ سال شکست و نماد این ۲ باشگاه در سازمان بورس ثبت شد. طبق برنامه قرار است سهام سرخابی‌ها در فرابورس عرضه و ۱۰ درصد سهام این ۲ باشگاه به هواداران عرضه شود.

به گفته قربان زاده، تیم پرسپولیس در فصل گذشته بین ۹ تا ۱۴ میلیارد سودآوری داشته، اما تیم  استقلال ضرر کرده است. هر ۲ باشگاه بین ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته دارند. آبی پوشان پایتخت ۱۹۸ میلیارد و سرخپوشان پایتخت ۱۹۳ میلیارد تومان مالیات قابل بخشش دارند که نیاز به پیگیری دارد؛ همچنین استقلال ۷۵ میلیارد و پرسپولیس ۱۲۳ میلیارد بدهی مالیات قطعی دارند. علاوه بر این، ارزش ۳۲۱۰ میلیاردی پرسپولیس و ۲۷۸۰ میلیاردی استقلال بیشتر مربوط به ارزش برند این  ۲ باشگاه است.

باشگاه استقلال بعد از اعلام قیمت ارزش سرخابی‌ها برای خصوصی سازی، نسبت به این موضوع اعتراض کرد و خواستار قیمت گذاری مشترک بین ۲ باشگاه شد، اما سازمان خصوصی سازی هنوز با این موضوع موافقت نکرده است.  


بیشتربخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۳:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
آپارتمان ناپدید شده احتمالاً همونی هست که تو بلوار آزادگان (شیخ بهائی جنوبی) بوده که به شرکت درمان یاب فروختن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
جل الخالق همه چیزگم میشه ساختمانم راه میرهدمگه یاعیسی مسیح عصایت رابفرست پیداشدکنن.ساختمان پر......خخخخخ
آخرین اخبار