پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: رئیس  و دبیر سابق فدراسیون فوتبال و مدیران قبلی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در این اتفاق مقصر هستند. اگر مسئولان شجاعت داشته باشند باید همه واقعیت‌ها را بگویند، چون دستشان در یک کاسه بوده است.

او ادامه داد: اکنون  مسئولان سابق فدراسیون فوتبال  بعد از حذف سرخابی‌ها سکوت کردند و قصد دارند این اتفاق را به گردن رئیس فدراسیون فوتبال فعلی و مدیران سابق سرخابی‌ها بیاندازند. خیانت مدیران سابق باعث شده که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به این روز افتادند. فوتبال کشورمان به ناکجا آباد می‌رود و کم کم به بدترین شرایط فوتبالی می‌رسیم.

داداش زاده گفت: من از رئیس جمهور کشورمان خواهش می‌کنم به مسائل فوتبال ورود کرده و با خاطیان فوتبال برخورد کند.  دل هواداران به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خوش است، اما اکنون آن‌ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

پیشکسوت فوتبال گفت: متاسفانه تا زمانی که اتفاقی برای ما رخ ندهد از آن درس نمی‌گیریم. به نظرم دیگر کار گذشته است و خصوصی شدن سرخابی‌ها دردی را دوا نمی‌کند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  باید از قبل خصوصی می‌شدند و اگر این اتفاق رخ بدهد دست خیلی‌ها کوتاه می‌شود.

او درباره اینکه حذف سرخابی‌ها چقدر به فوتبال ما لطمه می‌زند، گفت:  این اتفاق به ضرر فوتبال ما است. عزیزی خادم با هر ترفندی باعث شده که فوتبال کشورمان در رتبه اول رنکینگ آسیا باشد، اما برخی از افراد از این موضوع ناراحت هستند. مدیران قبلی آن قدر باند بازی و دلالی کردند و بازیکنان سفارشی  تحویل تیم ملی فوتبال  دادند که تیم ملی کشورمان با خواهش و تمنا به جام جهانی صعود کرد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۰
برو بابا یک ساله عزيزی خادم هست بعد میگه تقصیر قبلی هاست
آخرین اخبار