رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : حمایت از تولیدات استان، موجب رونق بازار، فعال شدن بیشتر چرخ صنعت، خودکفایی بیشتر کشور و ایجاد انگیزش سازنده در تولیدکنندگان برای ارائه کالا و خدمات بهتر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محسن دارابی گفت : سهم تولیدات استانی در سبد فروش محصولات فروشگاه‌ها افزایش یافته حمایت از تولیدات استان، موجب رونق بازار، فعال شدن بیشتر چرخ صنعت، خودکفایی بیشتر کشور و ایجاد انگیزش سازنده در تولیدکنندگان برای ارائه کالا و خدمات بهتر می‌شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه استفاده از تولیدات داخلی استان در راستای بهبود معیشت مردم، در صورت تحقق کامل، علاوه بر حوزه‌های تولید و توزیع، در حوزه فروش نیز به نفع مردم است و در جلسات متعدد، استاندار کرمانشاه به مجموعه ذی نفعان دستور داده است که تمام تلاش خود را در جهت افزایش سهم تولیدات استانی در سبد فروش محصولات به کار گیرند.

وزیر صمت، موضوع الزام درج قیمت تولید کننده را بر روی محصولات مصرفی شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی کشور عملیاتی نموده است که اقدام مناسبی در جهت شفاف سازی از تولید تا مصرف است که می‌تواند بازار را رقابتی کرده و دست دلالان و سودجویان را کوتاه کند.

در استان کرمانشاه با اهتمام سازمان صمت و خانه صنعت و معدن به واحد‌های تولیدی مختلف اطلاع رسانی گسترده در ارتباط با درج قیمت تولید کننده انجام شده است و در صورت عدم رعایت این موضوع، دستگاه‌های نظارتی به این امر ورود خواهند کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.