در نشست مشترک شهرداری، اتاق اصناف و سازمان تعزیرات بر ساماندهی پارکینگ‌های شیراز، گشت‌های نظارتی مشترک با هدف یکسان سازی تعرفه‌ها و افزایش رضایت مندی شهروندان تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بر برنامه ریزی و استمرار نظارت مشترک بر فعالیت پیمانکاران پارکینگ‌ها تاکید و گفت: به طور یقین ارتباط مستمر مجموعه‌های اصناف، تعزیرات و شهرداری و ایجاد یک صدایی در این بخش می‌تواند زمینه ساز خدمات مطلوب در این بخش شود.

محمد تقی تذروی گفت: پارکینگ‌ها یکی از نقاط ارتباط مستقیم با شهروندان است که رضایت یا عدم رضایت آن‌ها را به دنبال خواهد داشت و برای کاهش نابسامانی در حوزه پارکینگ‌ها می‌بایست در دو بخش نظارت بر فعالیت پیمانکاران و نرخ خدمات وحدت رویه ایجاد شود.

هادی شه دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در بخش نظارت از هفته‌های گذشته ۷ گشت متشکل از بازرسان شهرداری، اصناف و تعزیرات فعالیت خود را آغاز کرده و در بخش ساماندهی نیز اقدامات مشترک برای ساماندهی پارکینگ‌های فاقد مجوز در دستور کار قرار گرفته است.

او یکسان سازی نرخ تعرفه خدمات پارکینگ‌ها را گامی مهم و اثرگذار در کاهش نارضایتی‌ها و افزایش رضایت مندی شهروندان از پارکینگ‌های عمومی عنوان کرد.

او گفت: امیدواریم نرخ جدید پیشنهادی پارکینگ‌ها که با اخذ نظرات کارشناسی اصناف و تعزیرات تدوین شده است، پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری به عنوان نرخ یکسان پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شیراز در سال آینده ابلاغ و اجرایی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از برنامه ریزی و اجرای پروژه هوشمند سازی و سیستم مکانیزه پرداخت هزینه در پارکینگ‌های عمومی تحت نظارت شهرداری خبر داد.

به گفته شه دوست هوشمند سازی و سیستم مکانیزاسیون پرداخت هزینه توقف در پارکینگ‌ها با ایجاد زیر ساخت‌های لازم طی شش ماه آینده اجرا و به تدریج قبوض کاغذی و سیستم سنتی حذف خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار