تذروی:

مردم نباید از امکانات پیش پا افتاده محروم باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز با اشاره به مشکلات شهرستان‌ها و روستاهای این کلانشهر، گفت: چرا باید مردم چند منطقه را از امکاناتی پیش پا افتاده مثل داشتن یک خط اتوبوس، محروم کرد؟

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد تقی تذروی در نشستی با حضور نمایندگان مردم و مسئولین برگزار شد، درمورد مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌های این کلانشهر گفت: و از فرماندار تقاضای راهکار‌های اجرایی برای رفع این مشکلات کرد.

او گفت: در تلاش برای مشکلات شهروندان هستیم چرا که متأسفانه روستاییان و شهرستان‌های استان در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، که امیدواریم با کمک دستگاه‌های اجرایی بتوانیم آن‌ها را رفع کنیم.

به گفته تذروی، مشکلاتی از قبیل نداشتن امکانات امدادی مانند ایستگاه آتش نشانی، پایگاه اورژانس و وضعیت نامناسب جاده ها، نداشتن وسیله حمل و نقل عمومی وجود دارد که باید برای برطرف کردن آن‌ها هر چه سریع‌تر باید اقدام کرد.

او در ادامه سخنان خود برای حل مشکلات گفت: از فرمانداری شیراز در خواست کمک داریم تا در این مسیر ما را همراهی کند.

عضو شورای شهر شیراز به نداشتن ایستگاه آتش نشانی در مجموعه قره باغ اشاره کرد و گفت: با توجه به اعلام آمادگی خیرین این منطقه امیدواریم با برآورد هزینه و با کمک نماینده گان مجلس این ایستگاه راه اندازی شود.

تذروی گفت: داشتن ایستگاه آتش نشانی و پایگاه اورژانس در هر روستا و شهرستانی از ضروریات است و باید در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

او یکی دیگر از مشکلات مردم قره باغ را مسیر رفت وآمد اعلام کرد و گفت: کارشناسان مربوطه اعلام کردند تا زمانی که زیر ساخت‌های جاده این منطقه استاندارد سازی نشود نمی‌توان اتوبوس‌های اتوبوسرانی را وارد دهستان کرد؛ در این خصوص نیز باید اقدام و به ر فع این مشکل پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز با ابراز ناراحتی، گفت: چرا باید مردم چند منطقه را از امکاناتی پیش پا افتاده مثل داشتن یک خط اتوبوس برای رفع مشکلات رفت و آمد؛ محروم کرد؟

تذروی از فرماندار شیراز برای رفع نیاز‌های واجب و حیاتی شهروندان تقاضای مساعدت‌های لازم و فوری را کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار