مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ در صنعت ساختمان نقش بسیار مهم و تاثیر گذار در نهضت ملی مسکن دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمود رضا طالبان گفت: همکاری و همدلی اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه بزرگ طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و حائز اهمیت است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس به تعداد بیش از ۳۰ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اشاره و گفت: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا با بیش از ۳۰ هزار عضو به طور حتم می‌تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی و در راستای قانون جهش تولید مسکن منشا خدمات مفید و ارزنده‌ای در این بخش مهم از توسعه قرار گیرد.

او گفت: احساس من این است که بین شعار‌هایی که روز‌های اول تاسیس سازمان داشتیم و آنچه امروز به عنوان سازمان نظام مهندسی میبینیم مختصر فاصله‌ای ایجاد شده است.

به گفته طالبان؛ آن زمان دغدغه فرهنگ مهندسی و مهندس سازی در جهت اعتلای نام مهندسی بود و نگران این هستیم که نگاه جامعه نسبت به جامعه مهندسین خدشه دار شود و تلاش می‌کنیم گام‌هایی برداریم که جایگاه سازمان نظام مهندسی برای مخاطبین شهر و استان قابل قبول‌تر باشد.

طالبان گفت: امیدوارم که در مدتی که در این پست انجام وظیفه میکنم به کمک همکاران و دوستان هیات مدیره نظام مهندسی استان بتوانیم فصل مشترک و فتح باب جدیدی در مناسبات بین دولت و سازمان نظام مهندسی و تحقق شعار‌های اولیه سازمان نظام مهندسی تعریف کنیم و در این راه قدم بر داریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار