زینی وند گفت: باید به گونه‌ای اعتماد و اتحادسازی بین مردم و نظام مهندسی صورت گیرد که مردم در مسیر قانون و در حیطه شهرسازی، کمک فکر نظام مهندسی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان-  به مناسبت پنجم اسفندماه روز مهندس، اعضای هیئت رییسه نظام مهندسی و کشاورزی استان با استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

علی زینی وند، استاندار کرمان در این دیدار ضمن تبریک روز مهندس گفت: نظام مهندسی از جمله مجموعه‌هایی است که دولت در واگذاری اختیارات و برون سپاری به این مجموعه بسیار دست و دلباز بوده و هست. 

او می گوید: نظام مهندسی از جمله نهاد‌های صنفی است که با زندگی مردم در زمینه‌های مسکن، شهرسازی و یا ساختن جاده‌ها ارتباط تنگاتنگی دارد؛ بنابراین باید به گونه‌ای اعتماد و اتحادسازی بین مردم و نظام مهندسی صورت گیرد که مردم در مسیر قانون و در حیطه شهرسازی کمک فکر نظام مهندسی باشند.

 استاندار کرمان گفت: از آنجایی که عملکرد مهندسین، بیشتر نماینده تحول در یک استان بوده؛ بنابراین مهم‌ترین اهداف این سازمان مشخص‌کردن جایگاه دقیق مهندسان در اجرای پروژه‌ها است و معتقدم این سازمان، مهندسان را در بالای هرم اجرای پروژه‌ها قرار می‌دهد.

او در مورد نظام کشاورزی گفت: مجلس شورای اسلامی با ایجاد احکام جدید تحولی، بنای ایجاد نظام مهندسی کشاورزی را ریخت و هر چقدر ما بتوانیم از این امتیازات به نفع کشاورزی استان استفاده کنیم و از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی با روش‌های نوین آبیاری برویم و آب مصرف شده در این بخش را کاهش دهیم، به نفع استان و حتی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار