طی مراسمی سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان جای خود را به خیراندیش داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- در مراسم تودیع ومعارفه روسای قدیم و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: امانت را به امانتدار می‌سپارند که هم باید امانتدار خوبی باشد هم حامل امانت خوبی باشد، وقتی امانت سپرده شد آسمان‌ها و زمین از قبول امانت سر باز زدند و موجودی به نام انسان امانت را قبول کرد.

او گفت:امانت گاهی یک شی و یک انسان است، گاهی یک مجموعه مهم مثل جهاد کشاورزی استان است بهمین دلیل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با توجه به رتبه‌های آن در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد

حجه الاسلام و المسلمین قاسمی زاده می‌گوید: آنچه برای موفقیت درکار‌ها لازم بوده است مهندس سعیدی انجام داده اند و همواره موانعی در کار‌ها است که موفقیت به ۱۰۰ درصد نمی‌رسد و اکنون مسئولیت به آقای دکتر خیر اندیش سپرده شده است که امید است که ظرفیت و پتانسیل مهم بخش کشاورزی بالفعل شود.

نماینده مردم کرمان وراور درمجلس گفت:حضور دکتر خیر اندیش تحول بسیار خوبی است در سازمان جهاد کشاورزی استان، که هم انسانی شریف و کارآمد در کار‌های اجرایی و هم در مسائل علمی و پژوهشی است.

او گفت: هم رایی و هم نظری و هماهنگی می‌تواند کارنامه خوبی برای سازمان جهادکشاورزی ایجاد کند و همکاری کارشناسان می‌تواند موفقیت سازمان را رقم بزنند.

به گفته زاهدی، موضوع امینت غذا بحثی جدی است و استان کرمان ظرفیت زیادی در این حوزه دارد.

او گفت: باید کشت‌هایی که نیاز به آب کم دارند با وجود مشکل آب استان، ترویج شود و روش‌های سنتی تغییر یابد.

نماینده مردم کرمان وراور می‌گوید: جهت حل مشکل صادرات محصولات کشاورزی باید تلاش شود تا محصولات ارگانیک باشد و کارشناسان و کشاورزان باید در یک راستا کار کنند.

اوگفت: بحث محصولات صادرات محور باید در دستور کار قرار گیرد و ذائقه‌های کشور هدف شناخته شود و سنجش ذائقه در خارج کشور نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار