مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط دریافت واکسیناسیون در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- بهاءالدین حسینی گفت: از این تعداد تاکنون ۱۸۲ هزار و ۸۹۵ نفر از واجدان شرایط دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و ۱۵۹ هزار و ۷۸۴ نفر نیز دز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دز اول و ۵۸ هزار و ۱۱۹ نفر پس از کامل شدن دوره بعد از تزریق نوبت دوم، نوبت سوم خود را دریافت نکرده اند.

وی گفت: واکسیناسیون کرونا در ۸۰ واحد بهداشتی درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت، ۳ پایگاه تجمیعی، یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می‌شود.

حسینی گفت: همچنین تیم‌های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستا‌های اقماری و واحد‌های تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از افراد بالای ۵ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند درخواست کرد تا در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و دریافت پیامک زمان و مکان تزریق واکسن نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.