دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: قاتل فراری ۷۲ ساعت پس از قتل در نهاوند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- عباس آزاد بخت گفت: با تلاش و کار‌های فنی و تخصصی پلیس نهاوند و با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات  اطلاعاتی ماموران انتظامی  و پلیس آگاهی نهاوند، متهم به همراه دو نفر از همدستانش در کمتر از سه روز شناسایی و دستگیر شد.

شامگاه یک شنبه اول اسفند متهم یک نفر را با شلیک گلوله هنگامی که مقتول به همراه همسرش در خودرو بود به قتل رسانده و متواری شده بود.

او گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

آزاد بخت دستگیری قاتل را در سه روزپس از قتل، نشان از اقتدار و توانایی پلیس و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

او گفت: ممکن است افرادی کم شمار به خود جرات دهند امنیت و آسایش مردم را تهدید و سلب کنند،اما مطمئن باشند خیلی سریع در چنگال پلیس و قانون گرفتار و با اشد مجازات با آنان برخورد می‌شود.

دادستان نهاوند گفت: بر هم زدن نظم شهر و استفاده از اسلحه در درگیری‌ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست و ایجاد درگیری، عربده کشی و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات‌های سنگین را در پی خواهد داشت.

آزادبخت گفت: به مردم شهرستان اطمینان می‌دهیم، اشد مجازات بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی خواهد بود.

در هفته آخر بهمن هم در درگیری خونین دیگر در نهاوند دو نفر بر اثر شلیک گلوله کشته شدند.

قاتل فراری این دو نفر هم  سه ساعت بعد از وقوع حادثه در یکی از روستاهای شهرستان ملایر شناسایی و دستگیر شده بود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: پلیس ، دادستانی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.