مدیر عامل هلال احمر استان زنجان گفت: برنامه ملی برای هم شادیم با هدف ارتقای فرهنگ خیرخواهی در میان اعضای کانون‌های دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان -موسوی گفت: چهارشنبه آخر سال به عنوان یکی از مراسم‌های آیینی در ایران به شمار می‌رود که حادثه های ناگوار و خارج از عرف جامعه در حالی اتفاق می افتد که بیشتر افراد آگاهانه یا ناآگاهانه و به دنبال تفنن دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

او با اشاره به رشادت وجوانمردی نونهالانی که برای کمک به همنوع از ارزشمندترین دارایی خود که جان شیرین است، می گذرند،  می گوید: به همین منظور برنامه ملی برای هم شادیم به یاد علی لندی نوجوان خوزستانی که درس ایثار و فداکاری داد، برای آمادگی جامعه اجرا می‌شود.

به گفته موسوی این طرح در میان اعضای کانون‌های دانش‌آموزی و سایر دانش‌آموزان در فضای مجازی با هدف ارتقای فرهنگ خیرخواهی و تغییر رویکرد برنامه‌های مراسم چهارشنبه سوری در جهت کاهش خطرات و حوادث آن اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان می گوید: برگزاری دوره آموزشی اطفای حریق و کمک‌های اولیه در سوختگی در سطح مدارس و در فضای مجازی در میان ۱۰۱ کانون دانش‌آموزی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.