مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی در مسیر ترانزیت مواد مخدر است و این برای جامعه سالم مشکل ایجاد می‌کند، گفت: باید برنامه‌های مختلفی را در حوزه پیشگیری دنبال و از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - آقای مسعود زاهدیان، مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، از کشف یک‌هزار و ۲۰۰ تن مواد مخدر در یک سال گذشته خبر داد وگفت: دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار عزم جدی برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر داشته است.

باید برنامه‌های مختلفی را در حوزه پیشگیری دنبال و از ظرفیت تمام دستگاه‌ها استفاده کنیم تا این وضعیت ضمن ظرفیت‌سازی، سامان‌دهی شود.

آقای امیر رنجبر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجانشرقی نیز از افزایش ۵۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی کشفیات مربوط به مواد مخدر سنتی است.

 ۲۰۲ نقطه آلوده در استان شناسایی شده و با اجرای طرح سامان‌دهی و صیانت معتادان متجاهر اقدامات خوبی را در زمینه عرضه انجام داده‌ایم.

 به همین منظور این مرکز ردیف بودجه دولتی ندارد و لازم است، تصمیماتی در این زمینه گرفته شود تا این مرکز با ظرفیت در نظر گرفته شده فعالیت کند.

در این جلسه از فعالان مبارزه با مواد مخدر استان با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.