رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید در کارها، سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - چهلمین نشست سراسری مدیران مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به میزبانی کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام قمی گفت: نگاه زیست بومی و فرهنگی به تولیدات ضرورتی اجتناب ناپذیر است و اشتباه می باشد که دنبال آن نباشیم هم اکنون کرمان موهبتی مانند سردار سلیمانی دارد.

او می‌گوید: باید از فرصت‌های استان‌ها استفاده شود موهبت‌های زیادی در استان‌ها وجود دارد که باید از این همه ظرفیت‌های هنری استفاده شود باید عمیق به ظرفیت ها نگاه کرد اگر نگاه نشود سرمایه‌های ما از بین می‌رود.

به گفته حجت‌الاسلام قمی برای هر مسئولیت مهم ملی یک مسئول تعریف می‌شود کارهای بزرگ را تهران برمی دارد در صورتی که استان‌ها سرشار از ظرفیت‌های هنری است.

او می گوید: باید در کارها سردار سلیمانی را الگو قرار بدهیم  و مسائل را به شیوه ایشان حل کنیم.

حجت‌الاسلام قمی گفت: اگر کسی می‌خواهد گره گشا باشد باید دنبال امام زمان (عج) باشد و دنبال حاشیه نرویم امام عصر ما چه می‌خواهد و ما کارگر امام زمان (عج) هستیم.

او گفت: جهاد تبیین مهم است و مقام معظم رهبری بار‌ها به این مسئله تاکید کرده است همه موظف هستیم در این میدان مجاهدت کنیم، در میدان روشنگری و میدان تبیین  باید مثل زینب کبری علیه السلام باشیم.

به گفته حجت‌الاسلام قمی،  در مقابل دشمن  باید جهاد تبیین و امید داشته باشیم و مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تاکید کرده اند مشکلات وجود دارد، ولی نباید اجازه سوءاستفاده به دشمنان را داد.

او گفت:باید در جهاد تبیین  با زبان هنر گره گشایی کرد .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.