مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح کانون فکری شهر مادوان تصویب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کبری اخلاقی نیا گفت: طرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شهر در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۰۰ متر و ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

او گفت: عملیات اجرایی این طرح فرهنگی آموزشی از سال ۱۳۹۳ آغاز شده است.

مادوان شهری در بخش مرکزی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه وبویراحمد است که  بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر بیش از ۱۸هزار تن با چهار هزار خانوار بوده‌است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: هم اکنون ۲۰ کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هزار و۴۲۰ تن عضو در این استان فعالیت دارد.

اخلاقی نیا گفت: در این کانون ها آموزش هایی مانند مهارت های زندگی،قصه گویی،امانت کتاب،معرفی کتاب،شعرسرایی،داستان نویسی،نوشتن خلاق،خوشنویسی،نمایشنامه نویسی و سفالگری ارائه می شود.

او گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه شناسایی و پرورش استعدادها و ایجاد  بستر لازم برای اُنس با کتاب در خدمت قشر کودک و نوجوان گروه سنی شش تا ۱۶ سال در کهگیلویه و بویراحمد است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.