مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۳میلیارد ریال اعتبار برای تامین تجهیزات کانون های فکری استان اختصاص یافته است .

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کبری اخلاقی نیا گفت: از اعتبار ۱۳ میلیارد ریالی تاکنون هفت میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال برای تامین تجهیزات کانون های فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد جذب شده است.

او گفت: این میزان اعتبار برای تامین تجهیزاتی چون میز،صندلی، قفسه،کتاب، سیستم های رایانه، یخچال و سایر امکانات مورد نیاز این مراکز هزینه شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان گفت: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان در زمان حاضر هزار و۴۲۰ تن عضو دارد.

او گفت: در این کانون ها آموزش هایی مانند مهارت های زندگی،قصه گویی،امانت کتاب،معرفی کتاب،شعرسرایی،داستان نویسی،نوشتن خلاق،خوشنویسی،نمایشنامه نویسی و سفالگری ارائه می شود.

اخلاق نیا گفت: هم اینک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۰ مرکز فرهنگی و هنری است که از این تعداد ۱۱ مرکز ثابت، هفت مورد سیار و ۲ مرکز دیگر نیز پستی است. 

او گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه شناسایی و پرورش استعدادها و ایجاد  بستر لازم برای اُنس با کتاب در خدمت قشر کودک و نوجوان گروه سنی شش تا ۱۶ سال در کهگیلویه و بویراحمد است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.