مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون به نشانی kvb.kpf.ir تا ۱۳ تیر ادامه دارد.
 
اخلاقی نیا افزود: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی "نوباوه" ۴ سال به بالا، "نوخوان" ۷ سال به بالا، "نونهال" ۹ سال به بالا، "نونگاه" ۱۲ سال به بالا و "نوجوان" ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

او ادامه داد: این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: این کانون با برگزاری بیش از ۱۴ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در فعالیت‌های نقاشی، موسیقی، نمایش خلاق، طراحی، کاردستی، خط‌ تحریری، خوانش متون کهن،  نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، شعرسرایی، طراحی، شعر و قصه است.  
 
این کارگاه‌ها به صورت برخط (آنلاین)  از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.