مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت: احداث ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۲۷ در خیابان چهارباغ پائین با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حسین کارگر گفت: احداث ایستگاه آتش‌نشانی با مشارکت مناطق ۱ و ۳ در زمینی به مساحت ۱۲۷۰ مترمربع در خیابان چهارباغ پائین با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

به گفته او باتوجه به اینکه مسیر چهارباغ پائین در اکثرساعات روز با ترافیک سنگین روبروست و امداد رسانی این محدوده شامل، میدان شهدا، میدان امام حسین (ع)، بازار‌های موجود در خیابان عبدالرزاق، چهارباغ پائین و نقاط مختلف را با مشکل روبرو می‌کند.

شهرداری اصفهان در راستای خدمت رسانی به هنگام بحران، زمینی متعلق به منطقه یک شهرداری را به منظور احداث ایستگاه آتش‌نشانی در نظر گرفته است و برای این طرح ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او می‌گوید: عملیات ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در زمینی به مساحت ۱۲۷۰ مترمربع که توسط اعتبارات این منطقه با زیربنای ۱۱۳۰ مترمربع شامل ساختمان اداری و آشیانه خودرو‌های آتش‌نشانی را به اتمام رسانده است.

به گفته کارگر پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۹۸ درصد بوده که با اتمام عملیات ساختمان سازی، تکمیل استخر، اتاقک نگهبانی، حصار و درب ورودی دردست اقدام بوده که به زودی به منظور تجهیز وسایل ایمنی تحویل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار