جوان شهرکردی یکی از ۱۵۰ مولف کتاب رکورددار گینس است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - مهدی بنی شریف جوان ۱۶ ساله شهرکردی به عنوان مولف در نگارش کتاب بین المللی "مهربانی‌های عصر کرونا" همکاری کرده است.

کتاب "مهربانی‌های عصرکرونا"با همکاری شرکت نورث کانادا به چاپ رسیده است.

دکتر شهاب اناری پزشک، سخنران و نویسنده بین‌المللی و عضو هیات موسسین انجمن کوچینگ ایران، فارسی زبانان را به مشارکت در نگارش یک کتاب بین‌المللی و شکستن رکورد جهانی گینس کرد.

طبق این فراخوان، در یک برنامه آنلاین روز اول سپتامبر ۲۰۲۱ (دهم شهریور ۱۴۰۰)، با هماهنگی شرکت نورث استار ساکسس و با نظارت سازمان بین المللی گینس به صورت همزمان ۱۵۰ مؤلف این کتاب را در سراسر دنیا، تالیف و امضاکردند.


بیشتر بخوانید


مولفان کتاب "مهربانی‌های عصر کرونا" می‌گویند: ما توانستیم با کار گروهی کرونا را به فرصتی برای ثبت نام ایران در جهان تبدیل کنیم چرا که مهربانی در هر برهه‌ای از زمان، به ویژه در شرایط سخت و دشوار کرونا فضیلتی است که باید به آن پرداخته شود.

آن‌ها ابراز امیدواری می‌کنند: ثبت این اقدام فرهنگی ایرانیان در گینس، همانند رکورد علی داعی نقشی ماندگار و تاثیر گذار در جهان داشته باشد.

کتاب Covid Acts of Kindness یا مهربانی‌های عصر کرونا توسط دپارتمان انتشارات شرکت نورث استار ساکسس متعلق به دکتر شهاب اناری به زبان انگلیسی و با صد و هشتاد و چهار مؤلف همکار از سراسر دنیا چندی پیش به طور بین‌المللی چاپ و منتشر شد و در حال حاضر در سایت آمازون در سراسر دنیا در دسترس است.

این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های الهام بخش از مهربانی‌ها و اقدامات انسان دوستانه مردم دنیا در دوران سخت کرونا است.

این اثر با ارزش، برگی از تاریخ را ثبت کرده که سال‌ها به یادگار خواهد ماند و اینکه در دوران کرونا بر مردم دنیا چه گذشته و در این برهه دشوار چه از خود گذشتگی‌ها، مهربانی‌ها و جان فشانی‌ها کرده‌اند، را به نسل‌های آینده یادآوری خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi Banisharif
۲۱:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
باسلام ممنون از باشگاه خبر نگاران جوان و تیم فوق العاده شون با امید موفقیت های بیشتر



ارادتمند شما: مهدی بنی شریف دهکردی
آخرین اخبار