طی حکمی از سوی حسینی‌نیا رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، فردین وکیلی بە عنوان سرپرست سازمان فنی و حرفەای کردستان منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوانسنندج -شامگاه سه شنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری کە در استانداری کردستان برگزار شد، از خدمات و تلاش‌های سید جمیل احمدی مدیر اسبق سازمان فنی و حرفەای استان تقدیر و فردین وکیلی بە عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.

فردین وکیلی، سرپرست جدید سازمان فنی‌وحرفەای استان  در این مراسم گفت: بسیار خرسندم کە فرصت خدمت‌گذاری بە مردم این استان برایم فراهم شدە و امیدوارم بتوانم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف سازمان فنی و حرفەای و ارائە خدمت بە مردم استان نقش موثری داشتە باشم.

او گفت: یکی از دغدغە‌های اصلی دولت جناب رئیسی بحث اشتغال است، کە امیدواریم با تلاش و کوشش و استفادە از تجربیات مدیر سابق گام موثری در راستای ایجاد اشتغال در کردستان برداریم.

وکیلی می گوید: امید است با استفادە از ظرفیت‌های استان و راهنمایی‌های استاندار کردستان اقدامات خوبی در راستای اشتغالزایی در استان انجام شود.

مدیرکل اسبق سازمان فنی و حرفەای استان در این مراسم گفت: یک زمانی نهضت سوادآموزی مطرح بود، لذا امروز جامعە نیازمند نهضت مهارت آموزی است.

سید جمیل احمدی گفت: مهارت‌آموزی را ابزاری جهت ایجاد اشتغال پایدار می‌دانیم بە این معنی کە آموزش هدف نیست بلکە ابزار مهمی برای توسعە و ایجاد اشتغال است.

احمدی گفت: اگر نیروی کار ماهری داشتە باشیم، در جهت صیانت از اشتغال موجود و همچنین زمینەسازی برای ایجاد اشتغال پایدار و بهرەوری منابع انسانی بسیار موثر است.

او می گوید: خوشبختانە یکی از اهداف و سیاست‌های دولت برای آموزش‌های مهارتی اقدامات بسیار خوبی بودە است.

احمدی گفت: خوشبختانە در استان کردستان سعی ما بر این بودە است کە گفتمان مهارت آموزی را ترویج دهیم و فرهنگ مهارت آموزی در جامعە نهادینە شود.

او گفت: در حال حاضر ۱۶ مرکز دارای چارت در استان فعال و آزمون‌های مهارتی به صورت آنلاین در تمام مراکز مهارتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.