رییس هیات بسکتبال شاهرود گفت: تیم خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود میزبان مسابقات دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته یک کشور گروه شمال (H) است.

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - آقای عزیزی گفت: گروه شمال (H) را تیم‌های خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود، کاله تهران، خانه بسکتبال قزوین و کاله مازندران تشکیل می‌دهند.

رییس هیات بسکتبال شاهرود گفت: مسابقات از فردا (چهارشنبه) با رقابت کاله تهران و کاله مازندران آغاز می‌شود و در ادامه تیم‌های خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود و خانه بسکتبال قزوین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در روز دوم مسابقات پنجشنبه این هفته در دیدار نخست کاله مازندران و خانه بسکتبال قزوین با هم رقابت می‌کنند و دیگر دیدار نیز بین خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود و کاله تهران برگزار می‌شود.

دیدار‌های پایانی این گروه با رقابت خانه بسکتبال قزوین و کاله تهران در روز شنبه آینده برگزار می‌شود و در ادامه خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود و کاله مازندران با هم رقابت می‌کنند.

رقابت‌های دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته یک کشور گروه شمال در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و پس از برگزاری این مرحله از مسابقات ۱۶ تیم منتخب از گروه‌های شمال و جنوب کشور با هم رقابت می‌کنند.

 هشت داور دیدار‌های این گروه را قضاوت می‌کنند.

شهرستان شاهرود ۲۱ دیماه امسال میزبان مسابقات دور برگشت مرحله نخست لیگ دسته یک کشور بود.

اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در اردیبهشت ماه امسال با حضور ۲۸ بازیکن از ۶ استان کشور در شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار