در پی بروز مشکل قلبی برای سرنشین یک دستگاه خودروی عبوری از محور"مشهد-راور" در محدوده یگان تکاوری شهرستان راور، بهیار این یگان ناجی مسافر بدحال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  فرمانده یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور در این خصوص بیان داشت: نگهبان ضلع جنوبی یگان تکاوری شهرستان راور هنگام نگهبانی صدای فریاد و کمک خواستن یک خانم را از دل تاریکی‌ها می‌شنود و بلافاصله موضوع را به افسر نگهبان وقت اطلاع می‌دهد.

سرگرد "سید عباس سادات حسینی" افزود: افسر نگهبان یگان نیز با حضور در محل و پس از اینکه با بررسی موضوع متوجه صدای فریاد و درخواست کمک یک خانم از دل تاریکی‌ها می‌شود بلافاصله با خودروی آمبولانس و بهیار یگان عازم این محل شده و مشاهده می‌کنند یک مرد میانسال که با خانم خود با یک دستگاه خودروی پراید در حال عبور از محور "مشهد-راور" بوده دچار مشکل قلبی و کنار جاده متوقف شده است و در تاریکی شب هیچ فرد یا خودروی عبوری متوجه آن‌ها نشده تا به کمک آن‌ها برود.

وی بیان داشت: در ادامه بهیار یگان تکاوری این فرد بیمار که پشت فرمان بد حال و بیهوش بوده را از خودرو خارج و ضمن انجام اقدامات احیای اولیه با اورژانس تماس گرفته و تا رسیدن اورژانس به اقدامات امدادی ادامه می‌دهد که در نهایت این فرد توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و بحمدالله ساعاتی پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص می‌شود.

فرمانده یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور گفت: بنا به اعلام عوامل اورژانس خارج کردن این فرد از داخل خودرو و همچنین باز کردن راه تنفسی او و انجام دیگر اقدامات احیای اولیه توسط بهیار پلیس، در زنده ماندن فرد بیمار خیلی موثر بوده است. که در این رابطه خداوند منان را شاکریم که عوامل نگهبانی و ماموران شیفت شب یگان تکاوری با هوشیاری و احساس مسئولیت خود به موقع به داد این شهروند رسیدند و البته دعای خیر خانواده این شهروند را ارزشمندترین سرمایه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نگهبانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار