جهانیان بدانند مکتب سردار سلیمانی تا قیامت همچون مکتب حسینی ماندگار خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اینک دو سال است که دلتنگش هستیم؛ روزهایمان در فراق او، ملال آور، استرس زا و سخت می گذرد؛ جایش عجیب بینمان خالیست؛ وقتی که رفت؛ نظم دنیا بهم ریخت؛ با رفتنش شادی هم از این دیار پرکشید و این دوسال به اندازه سال های سال برایمان گذشت؛ او برایمان ابرمردی بود که مرهم دردهای یک جهان بود؛ هنوز، نه تنها کرمان و کرمانی، که یک عالم در نبودش اشک ماتم می ریزد؛ انگار همین دیروز بود که خبر شهادتش لرزه بر انداممان انداخت و عین مرده متحرک شدیم؛ کرمان هنوز داغ دلش تازه است و اکنون پس از گذشت دو سال همچنان غرق در ماتم و اندوهی دوچندان است.

او ناجی قرن معاصر بود

در روزگاری که برای جهانش همه‌ معیارهای حق و عدالت، رویای از بین رفته بود و خون مظلومان عالم به ناحق بر زمین ریخته می‌شد؛ مردی در قلب ایران زیستی اثرگذار داشت و به رسم آنچه از دامن مادری شیفته اهل بیت آموخته بود؛ همچون مولایش حسین (ع) در برابر ستمگران جهان ایستاد و به قهرمان مردمی روزگار ما تبدیل شد و او کسی نبود جز فرمانده بی‌بدیل جبهه‌های نبرد« سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»

مزار سردار دل‌ها

اشک هایی در فراق اسطوره شجاعت

امروز در دومین سالگرد عروج ملکوتی و تاریخ‌ساز پرچم‌دار اسلام و انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قلم به تکاپو می‌افتد تا شاید عبارات و واژه‌هایی در خور شأن "سردار دل‌ها"بیابد.

به راستی که سخت است به حرکت درآوردن قلم برای نوشتن از مرد میدان نبردهای سخت، مالک اشتر زمان، یار دیرین ولایت، امید محرومان، ناجی مظلومان و بزرگمرد تکرارنشدنی تاریخ.

سردارم، دلتنگ توایم، دلتنگ لبخند زندگی بخشت، دلتنگ شجاعت مردانه ات، در جای جای قلبمان، در گوشه گوشه وجودمان، لحظه لحظه عمرمان و قطره قطره خونمان، هنوز چیزی در سکوت تو را فریاد می زند، تو همچون ماه از خاطر شب، چون برگ از یاد درخت و چون نور از حافظه آفتاب، هرگز، از یاد نمی روی، چگونه فراموشت کنیم؛ وقتی هنوز در کنج ذهنمان قدم میزنی و در دلمان نفس می کشی، نگاهمان پیوسته از یادت خیس است.

سردار دل‌ها

ای بزرگ مرد ایران و جهان، ای سیدالشهدای مقاومت، تو شهید زنده این دیار و مرد عمل بودی؛ با دل‌های مردم این جهان چه کرده‌ای که با وجود گذشت دو سال از عروجت، همچنان بغضشان در فراقت روز به روز بیش‌تر می‌شود.

سردار دل‌ها، امیر محبوب و مقاوم ایرانی‌ها شهادت غرور آفرینت برگ زرینی بود بر اندیشه‌های ناب و آرمان‌های بی کرانت.  

آری، شهادت در راه معبود تنها پاداش انسان‌های ایثارگر و از خود گذشته ای، چون توست، شهادتی که همچون حیاتت در دنیا و بلکه بیشتر برای مظلومان جهان مفید بود و انقلابی در روح جان انسان‌ها ایجاد کرد.

سردار دل‌ها

و راهی که ادامه دارد... 

سردار خوبی‌ها بدان برای به تحقق پیوستن آرمان‌های الهی ات و در مسیر راه پر فروغت بی گمان سلیمانی‌های بسیاری سر بر خواهند آورد تا راهت را ادامه دهند.

امروز جهانیان بدانند مکتب سردار سلیمانی تا قیامت همچون مکتب حسینی ماندگار خواهد بود.

یادداشت از مریم سادات  بهادر

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.