رئیس پلیس پایتخت گفت: فقط در یکی از پرونده‌هایی که تخلف آن در پلیس پیشگیری ثبت شد، بالغ‌بر ۳۰ تن برنج نامرغوب در انبار کشف کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار حسین رحیمی گفت: در طرح ضربتی ارتقا امنیت اجتماعی پلیس پایتخت که امروز در ستاد فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت اجرا شد، در حوزه امنیت و پلیس اقتدار موفق شدیم، ۲۸۲ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کنیم.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، بالغ‌بر ۸۸۰ واحد صنفی مورد بازدید و تذکر قرار گرفت و ۴۲ مورد از این واحد‌های صنفی تخلف داشتند. در طرح ضربتی پلیس پیشگیری یا طرح رعد، ۹۴۲ فقره از پرونده‌های سرقتی را شناسایی کردیم و بالغ‌بر ۳۹۶۹ مورد از اموال مسروقه را کشف کردیم.


سردار رحیمی گفت: فقط در یک مورد از این پرونده‌ها، بالغ‌بر ۳۰ تن برنج نامرغوب را در انبار کشف کردیم. در این ایام که قیمت برنج با نوسانات رو به رو هست، این برنج‌های نامرغوب را کشف کردیم.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، در مرحله هشتم طرح کاشف ۵۵ باند سارق حرفه‌ای شناسایی و در مجموع ۲۵۸ از سارقین دستگیر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، امنیت اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۲۰:۴۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
جای یک طرح اساسی در قانون(اساسی)،مخصوصا در بخش نیروی زحمت کش و جان بر کف،نیروی انتظامی،
بله،طرح انسانیت،طرح شرافت،طرح حقیقت.
باید از یک جا شروع بشه،و اون طرح اشتباه پذیری هست.
امیدوارم متوجه بشین که نیروی انتظامی هم امکان داره اشتباه کنه به هر دلیل و عنوان،شاید به شخصی اشتباها یا سهوا یا عمدا و...ظلمی واقع بشه از سوی نیروی انتظامی،دادگاه و...
کاشف انسانیت باشید،والله قسم اشتباه میشه ولی حتی یک عذرخواهی ساده از شخص نمیشه،یعنی پذیرش صورت نمیگیره که اشتباه شده و این نشان از ضعف یک سیستم یا ارگان دلالت میکنه،
امیدوارم انقدر نیروی انتظامی قدرت بگیره که به سهولت و بدون هیچ ترس پشت زمینه ایی اشتباه خودش رو گردن بگیره و...
ب انسانیت سلام.
آخرین اخبار