سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: پرداخت مطالبات پرسنلی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار دارد و به جد پیگیر این موضوع هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- دکتر احمد یزدان پناه سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در حاشیه بازید میدانی از بیمارستان امام هادی (ع) دیر بیان کرد: کارکنان بیمارستان در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا به‌صورت جهادی عمل کردند.

او  با حضور در بیمارستان امام هادی (ع) دیر ضمن بازدید با کارکنان این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد و گفت: تقدیم ۳۰۰ شهید سلامت در سطح کشور نشان از روحیه ایثار و ازخودگذشتگی کارکنان بهداشت و درمان است که این روحیه باید پاس داشته شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم بهترین قدرشناسی و ارج نهادن به زحمات کادر درمان است.

یزدان پناه افزود: در راستای افزایش توان مدیریتی، آموزش مدیران پرستاری بیمارستان‌های سطح استان و کارشناسان ستادی دانشگاه با همکاری دانشگاه تهران و دفتر پرستاری برنامه‌ریزی‌شده است و طی مدت سه ماه در تهران اجرا می‌شود.

او عنوان کرد: بیمارستان امام هادی (ع) دیر دارای زیرساخت‌های خوبی است و ظرفیت خوبی برای تبدیل به مرکز تخصصی زنان و زایمان جنوب استان دارد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.