سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان امروز ۲۴۲ نفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- دکتر احمد یزدان‌پناه سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای ۱۴ نفر از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۱۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: امروز ۳ نفر فوتی ناشی از بیماری کرونا ۱ آقا با ۵۶ سال سن با سابقه بیماری سرطان و ۲ خانم که هر دو دارای ۶۵ سال سن بوده و با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

یزدان‌پناه ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۵۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲۳ نفر به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی افزود: تا کنون ۲۰۷۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع پاندمی کرونا در کشور تاکنون ۱۰۰ هزار ۴۴۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.