برگزاری مراسم تشییع استاد عبدالکریم وصال در شیراز

مراسم تشییع استاد عبدالکریم وصال در بیمارستان نمازی شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  وحید حسینی سرپرست علوم پزشکی شیراز گفت: لازم است جوانان امروز بدانند که زنده یاد استاد  وصال، یکی از پایه گذاران دانشگاه شیراز پیش از انقلاب و دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بود که به مدت بیش از نیم قرن، خدمات علمی و آموزشی را در سطح عالی ارائه داد.

او گفت: وصال جوانان را به ارتقاء و کسب علم و دانش تشویق می کرد و مشوق و راهنمای اساتیدی بود که اکنون در رشته رادیولوژی، از افراد برجسته کشور هستند.

 حسینی گفت: مرحوم استاد وصال به دلیل داشتن خانواده‌ای که اهل ادب و هنر، علم و دانش و فرهیخته و زبانزد بود، پس از اتمام تحصیلات تخصصی پزشکی در رشته رادیولوژی به وطن خود بازگشت و با تلاش های خود ماندگار ماند و به مردم و هم میهمان خود، خدمات ارزنده ای در حوزه های آموزشی و سلامت ارائه داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وصال در هر عرصه ای از حوزه های علمی که وارد می شد، به بهترین شکل زمینه رشد و ارتقای دیگران را نیز فراهم می کرد.

او گفت: استاد پروری را از نکات علمی و رفتاری مرحوم استاد وصال برشمرد که در حوزه تخصصی رشته رادیولوژی موفق به پرورش اساتید برجسته ای شد.

حسینی گفت: بیشترین آرامش روحی که می شود برای اساتید فقید و برجسته دانشگاه مانند استاد وصال فراهم کنیم پیروی از نظریات ارزنده این اساتید فرزانه است تا به درخشش بیشتر دانشگاه همانند گذشته در کشور و منطقه منجر شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این فقدان تنها با کسب دانش و پیروی از سوی اساتیدی جبران می شود که دانش و تجارب ارزنده اساتید فقید را فرا گرفته‌اند.

او از خداوند متعال برای این استاد فرزانه طلب آرامش و آمرزش و برای خانواده، دوستان و همکارانش، طلب صبر و شکیبایی کرد و ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم با پیروی از بلند نظری که از ویژگی‌های مهم و شاخص اصلی آن استاد فرزانه بود، گام های موثری در عرصه خدمت و دانش پزشکی برداریم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.