نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ترویج مهدویت، مستلزم بهره گیری بهینه از ظرفیت رسانه‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در سومین نشست بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف گیلان در رشت با اشاره به نیاز امروز جامعه‌ی بشری به مهدویت و فلسفه‌ی ظهور بر ضرورت تبیین فرهنگ مهدوی در جامعه‌ی اسلامی تاکید کرد و گفت: ترویج این فرهنگ غنی، مستلزم بهره گیری بهینه از ظرفیت رسانه‌ها است.

به گفته او، خلا ظهور انسان کامل در بسیاری از فرهنگ‌ها و آیین‌ها مورد تاکید و توجه قرار گرفته و دیدگاه تشیع نسبت به فرهنگ مهدویت و فلسفه‌ی ظهور استنباطی جامع و فراگیر است که ترویج آن می‌تواند جامعه‌ی انسانی را بسوی تعالی و کمال رهنمون سازد.

شرط تحقق اهداف پیش بینی شده در حوزه‌ی تبلیغ دفاع متقن و مستحکم از ایده‌ها است و در حوزه‌ی مهدویت و فلسفه‌ی ظهور نیز باید از سخنرانان و عالمانی مبرز و مسلط دعوت شود تا قدرت اقناع در ذهن حقیقت جو و جستجوگر مخاطبان بوجود آید.

حجت الاسلام والمسلمین ابوطالب حجازی، دبیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود گیلان نیز در سخنانی از برگزاری نشست استانی مهدویت در ۱۴ اسفند ماه امسال در رشت خبر داد و گفت: برپایی اثر بخش و مطلوب این نشست، مستلزم نعامل و همکاری مجموع دستگاه‌های عضو شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود است.

در ادامه‌ی این نشست هر یک از اعضای شرکت کننده، برنامه‌های دستگاه متبوع خود را در خصوص ترویج فرهنگ مهدویت تشریح کردند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.