معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : مراکز درمانی کرمانشاه برای مقابله با پیک ششم کرونا آمادگی کامل دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن روشنی گفت : در حال حاضر تعداد ۴۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند و انتظار می‌رود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون کرونا این تعداد افزایش پیدا نکند.

به گفته معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در صورت افزایش موارد بستری در استان کرمانشاه پیش بینی‌های لازم برای افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی صورت گرفته است.

علاوه بر بیمارستان گلستان و امام رضا (ع) یک بخش ۳۵ تختی در بیمارستان فارابی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و در صورت نیاز ۴۰ تخت در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز برای درمان بیماران کرونایی اختصاص پیدا می‌کند.

علاوه بر مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیمارستان‌های امام حسین (ع) و بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) همکاری داشته و بیماران کرونایی در این مراکز پذیرش می‌شوند و در صورت نیاز از سایر بیمارستان‌های غیر دانشگاهی برای درمان بیماران کرونایی استفاده خواهد شد.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و تکمیل واکسیناسیون کرونا در کاهش موارد ابتلاء به کرونا تأثیر گذار است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.