رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آبادان از افزایش ۲ برابری شمار بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان در طول یک روز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ شکراله سلمان زاده گفت: در شبانه روز گذشته ۱۹۹ مورد ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شد که ۱۰۵ نفر مربوط به آبادان، ۸۳ نفر در خرمشهر و ۱۱ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به این بیماری گزارش شده است که نسبت به روز قبل رشد ۲ برابری را نشان می‌دهد.

به گفته او ۱۸۰ نفر از مبتلایان جدید کرونا سرپایی هستند که ۸۸ نفر در آبادان، ۸۱ نفر در خرمشهر و ۱۱ نفر از شادگان با مراجعه به مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت کردند.

این مسئول گفت: دیروز ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آبادان بستری و ۱۱ بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر موارد مثبت بستری کرونایی در بیمارستان‌های منطقه ۷۸ نفر هستند؛ همچنین ۲ نفر نیز در آبادان و خرمشهر جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون ۳۸۷ هزار و ۲۰۴ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۴۳۸ نفر بستری و ۱۵ هزار و ۲۲۵ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

به گفته مسئولان حوزه پزشکی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون می‌تواند بدن افراد را در برابر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا ایمن کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.