رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آبادان از بستری شدن ۱۶ شهروند کرونایی جنوب غرب خوزستان در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ شکراله سلمان زاده گفت: دیروز ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آبادان بستری و ۱۲ بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر موارد مثبت بستری کرونایی در بیمارستان‌های منطقه ۷۴ نفر هستند؛ همچنین یک نفر نیز در آبادان جان باخت.

به گفته او در شبانه روز گذشته ۱۰۷ مورد ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شد که ۶۲ نفر مربوط به آبادان، ۳۹ نفر در خرمشهر و ۶ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

این مسئول گفت: ۹۳ نفر از مبتلایان جدید کرونا سرپایی هستند که ۴۹ نفر در آبادان، ۳۹ نفر در خرمشهر و ۶ نفر از شادگان با مراجعه به مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون ۳۸۵ هزار و ۵۹ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۳۹۷ نفر بستری و ۱۵ هزار و ۱۹۴ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

به گفته مسئولان حوزه پزشکی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون می‌تواند بدن افراد را در برابر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا ایمن کند.

شیوه نامه های بهداشتی در بازارهای جنوب غرب رعایت شود

بر اساس گفته های او در شرایط فعلی تعطیلی بازار مدنظر نیست اما نظارت ها بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اینگونه اماکن تشدید می شود.

او گفت : طبق مصوبات اخیر فعالیت تمام مراکز آموزشی اعم از دولتی و غیر دولتی باید غیرحضوری باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: شیب آرام افزایش ابتلا به بیماری کرونا در منطقه حاکم است و اگر مردم در رعایت شیوه نامه ها و تزریق واکسن همکاری کنند با بحرانی جدی مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.