سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۶۰۰ تخت در بیمارستان‌های استان برای درمان بیماران کرونایی تجهیز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- قباد محمدی گفت : متاسفانه در پیک ششم کرونا هستیم و تمام شهر‌های استان بجز شهر دالاهو در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال حاضر تعداد مرگ و میر قطعی کرونایی به هفت نفر در روز رسیده و این زنگ خطر و هشداری است. در هفته‌های اخیر تعداد بستری‌ها نیز افزایش یافته وهم اکنون بیش از ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

سویه اُمیکرون بر خلاف آنچه شایعه شده سبک نیست، این سویه حتی در بعضی موارد نسبت به سویه‌های قبلی شدیدتر هم عمل می‌کند و درگیری و عوارض شدیدتری را در فرد ایجاد می‌کند.

هماهنگی‌ها و اقدامات لازم جهت افزایش تعداد تخت‌های بستری کرونایی و تخت‌های ویژه این بیماران در بیمارستان‌های استان انجام شده است.

هم اکنون حدود ۶۰۰ تخت برای درمان بیماران کرونایی در استان تجهیز شد که در صورت افزایش موارد بستری و نیاز به تخت بیشتر، اعمال جراحی الکتیو در بیمارستان‌ها لغو می‌شود و تخت‌های بیشتری به بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت.

تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بیماری پشت در بیمارستان‌ها نماند.

امکانات و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های درگیر کرونا هم تامین شده و مشکلی از نظر تامین دارو و تجهیزات در استان نداریم.

تاکید و خواهش ما از مردم این است که از دور همی‌ها دوری کنند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.