مهارت رانندگی راننده آمبولانس در خیابان شلوغ + فیلم

ویدئوی مهارت رانندگی راننده آمبولانس در خیابان شلوغ به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  در این ویدئو امدادگر و راننده آمبولانس اورژانس ترکیه‌ای در حال عبور از یک خیابان شلوغ برای رسیدن به موقع در محل حادثه دیده می‌شوند. نکمتین گونتکین با مهارت بالا خودروی آمبولانس را در این خیابان شلوغ هدایت می‌کند.

بنا به گزارش دیلی میل، نکمتین در حال اعزام به ماموریت برای کمک به کودک ۳ ساله‌ای که ظاهرا یک توپ کوچک را بلعید، بود. این ویدئو تاکنون بیش از ۲۱ میلیون بیننده داشته است. بسیاری از کاربران با دیدن این ویدئو، خونسردی و واکنش سریع این راننده هنگام رانندگی را مورد تمجید قرار دادند.

نکبتین با خودروی آمبولانس از فضای باریک بین خودرو‌ها و کامیون‌ها در اتوبان عبور کرده تا هرچه سریع‌تر خود را به کودک نیازمند به کمک برساند. او در حالی که با دست چپ فرمان را گرفته با دست راست خود به طور مداوم دنده‌ها را عوض می‌کند. تیم اورژانس نگران بودند که این کودک بر اثر خفگی ناشی از بلعیدن توپ جان خود را از دست بدهد.

نکبیتن در کامنتی در زیر این ویدئو نوشت: "تیم ما در حال اعزام برای رسیدگی به یک کودک بود. در عین حال ترافیک هم بود. من چنین عملکردی را نشان دادم تا سریع‌تر به کودک برسیم. سرعت همیشه خطرناک است، اما ماهیت حرفه ما، سرعت، خونسردی و کنترل را می‌طلبد. البته سایر رانندگان باید قوانین رانندگی را رعایت کنند."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار