با توجه به اهمیت رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی، کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به این تورنمنت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۳ تا ۶ اسفند ماه در اهواز برگزار می‌شود و این در حالیست که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با توجه به رویداد‌های مهم سال ۲۰۲۲، عملکرد فرنگی کاران مدعی را با دقت زیر نظر خواهد داشت تا از پتانسیل موجود برای برگزاری نخستین اردوی تیم ملی بعد از پیکار‌های جهانی نروژ استفاده کند.

اردوی شاگردان محمد بنا درحالی از ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود که با توجه به رویداد‌های مهم پیش رو از جمله مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و رقابت‌های جهانی، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با جدیت به دنبال آن است تا از ظرفیت فرنگی کاران به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

در همین راستا بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: «رقابت‌های جام تختی با حضور نفرات تیم‌های ملی جوانان، امید، ارتش‌های جهان و همچنین نفراتی دارای سهمیه این جام و مدعیانی که در مسابقات جهانی نروژ به مدال نرسیدند برگزار می‌شود. مطمئناً جام تختی برای شناخت برترین‌های نفرات و دعوت آن‌ها به اردو از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل غایبان جام تختی شانسی برای رسیدن به تیم ملی نخواهند داشت.»

طبق نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی تمام پتانسیل و مدعیان اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲ و ۸۷ که نتوانستند در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ مدال بگیرند در جام تختی به میدان می‌روند و بدین ترتیب هیچ مدعی بیرون نخواهد ماند. ضمن اینکه به دلیل فاصله نزدیک مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی باید از این ۴ وزن در نهایت ۲ ملی‌پوش در اوزان ۶۰ و ۸۷ کیلوگرم انتخاب شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار