دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله)، روز گذشته در سینما فلسطین همدان و با حضور جمع فعالان فرهنگی استان اکران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان -  مدیر عامل موسسه آفرینش‌های فرهنگی هنری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در برنامه اکران خصوصی مستند «غیر رسمی ۴» گفت: فرآیند تولید مستند‌های دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله عالی) از سال‌ها قبل و با آثاری مانند مستند «دیوار‌های یخی» و مستند سفر‌های استانی آغاز شد و در سال ۹۹ به بلوغ و شتاب مضاعفی دست یافت.

محمدمیثم میثمی گفت: در این ایام مستند غیررسمی ۴ برای نخبگان فرهنگی در سراسر کشور به صورت خصوصی اکران می‌شود و با بهره گیری از نظرات کارشناسی آنان، نسخه نهایی جهت پخش از رسانه ملی آماده می‌شود.

او  در خصوص علت انتخاب عنوان غیر رسمی برای این مستندگفت: یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال‌های ریاست جمهوری تا کنون برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری و اقشار مختلف مردم است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدار‌های رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبت‌ها و درددل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزار شده و قسمت چهارم این مجموعه روایتی از دیدار پنج‌شنبه‌ای جمعی از طنزپردازان کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

میثمی در ادامه گفت: «جهاد تبیین» را موضوعی دارای اولویت در منظر رهبر معظم انقلاب است و روایت صحیح از پیشرفت‌ها و ایثارگری‌های انجام شده در عرصه‌های مختلف کشور و انتقال شفاف آن به نسل آینده از اهداف جهاد تبیین است که باید به آن به شکل گسترده پرداخته شود.

اوگفت: هنر ابزاری قدرتمند در مبارزه با تهاجم و نفوذ رسانه‌ای دشمن است و باید به نقطه‌ای برسیم که همانطور که رهبر عزیزمان بار‌ها از نقش آفرینی موثر کاریکاتوریست‌های جبهه انقلاب در عرصه‌های بین المللی ابراز خوشنودی فرموده اند، در سایر حوزه‌های هنری هم فعالان و هنرمندان با تمام توان به تبیین واقعیت‌های ایران اسلامی بپردازند و اندیشه و فلسفه نظام سلطه و غرب اندیشان را به چالش بکشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.