دبیر کل انجمن کوراش کشور گفت: ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش برای مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بجنورد از ۲۹ بهمن تا دهم اسفند برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  کوروش خسرویار گفت: ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش برای مسابقات قهرمانی آسیا و دومین اردوی آماده‌سازی برای مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژوی چین برای بانوان از ۲۹ بهمن ماه تا دهم اسفند ماه و برای آقایان از پنجم تا سیزدهم اسفند ماه امسال در کمپ بین المللی کوراش مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


خسرویار گفت: در این اردو ورزشکارانی از سراسر کشور در هشت وزن از بانوان و در هفت وزن از آقایان با دو ورزشکار در هر وزن حضور دارند.

رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۶ اسفند تا سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ و مسابقات جایزه بزرگ نوروز دوم فروردین ماه ۱۴۰۱ در تاجیکستان و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژوی چین شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود.

 زهرا باقری و مهتاب باغچقی به عنوان کوراش‌کار، فاطمه فرخی مربی بدنساز و بتول پاکروح به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان کوراش از خراسان شمالی در این اردو حضور دارند.

همچنین در بخش آقایان نیز علی محمدی بریمانلو، حامد رشیدی، الیاس پاکدل، جواد مرادی، حسین سعیدی برجی، الیاس علی اکبری، هادی قدیمی و محمد وحید بریمانلو به عنوان کوراش‌کار و رضا مهنان و سعید رضاییان نیز به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی آقایان کوراش از خراسان شمالی در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.