کوروش خسرویار از برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  دبیرکل انجمن کوراش ایران گفت: به تازگی تقویم فدراسیون جهانی کوراش و همچنین کنفدراسیون این رشته در آسیا منتشر شده که طی آن، ایران میزبان چهار رویداد بین‌المللی و جهانی در سال میلادی جاری (۲۰۲۲) است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کوراش گفت : میزبانی نخستین دوره لیگ باشگاهی کوراش آسیا آقایان در ۲۰ و ۲۱ اکتبر سال ۲۰۲۲ در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، یکی از رویداد‌هایی است که برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


 کوروش خسرویار گفت : یک ماه قبل آز آغاز مسابقات، تیم‌های این دوره از مسابقات اعلام آمادگی می‌کنند و اسامی آن مشخص خواهد شد.

او گفت : دو تیمی که در لیگ برتر باشگاه‌های کوراش کشور، مقام اول و دوم را کسب کنند، جواز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ایران را کسب می‌کنند.

خسرویار در خصوص سایر رویداد‌های ورزشی این رشته به میزبانی ایران، ادامه داد: دو رویداد مربوط به برگزاری دو کمپ تمرینی و آماده سازی تیم‌های ملی کشور‌های آسیایی آقایان و بانوان با هدف حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در دو تاریخ ۱۵ تا ۲۴ می‌و ۱۱ تا ۲۱ آگوست به میزبانی کمپ بین‌المللی کوراش بجنورد است.

او گفت : سومین رویداد نیز، برگزاری مسابقات قهرمانی ساحلی کوراش آسیا و اقیانوسیه به میزبانی جزیره کیش در ۲۴ و ۲۵ دسامبر سال میلادی ۲۰۲۲ است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.